You are here:--درباره فروشگاه احسان پلیمر

درباره فروشگاه احسان پلیمر

فروشگاه لوازم آبیاری احسان پلیمر با رویکرد بهینه سازی در مصرف آب و استفاده از اطلاعات و امکانات نوین موجود در این زمینه با همکاری متخصصین مجرب ؛ به فعالیت در بخش های اجراء ، تجارت ، توسعه – تحقیقات و تولید پرداخته است.

این فروشگاه پس از کسب سال ها تجربه و کارآزمودگی با هدف داشتن بهترین کیفیت در محصولات ، اجرای کار در زمینه آبیاری تحت فشار ، انتخاب برندهای معتبر دنیا همچون Rain Bird، بهره مندی از محصولات و متدهای علمی جدید آن ها و با کادر اجرایی دانش آموخته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه اجراء طرحهای آبیاری فعالیت نموده و در بخشR&Dنیز از اساتید موفق دانشگاه های برتر به عنوان مشاور در زمینه طراحی های خاص بهره گیری می نماید.
فعالیت های تجاری فروشگاه در دو بخش فروش کالاهای تولید داخل و فروش اقلام وارداتی که امکان تولید آن ها نیست و یا مبتنی بر سیستم های با تکنولوژی خاص می باشند ، گسترده شده است.

واحد توسعه – تحقیقات شرکت به عنوان مهم ترین و اساسی ترین بخش شرکت فاطر در برگیرنده تحقیقات در زمینه استفاده از مصرف حداقلی جهت بهینه سازی مصارف است. با توجه به رشد روزافزون علم و تکنولوژی ، فعالیت شرکت ها با استفاده از تجارب متخصصان و مبتکران هر عرصه جهت پیشبرد اهداف خود که در راستای اهداف جامعه است ضروری به نظر می رسد .

قسمت طراحی و مشاوره : با کادری متشکل از متخصصین و کارشناسان رشته های تأسیسات –آب ، خاک شناسی کشاورزی و کارشناس ارشد در رشته آبیاری و زهکشی فعالیت می کند.
این شرکت در این زمینه ها به فعالییت پراخته است :

قسمت بازرگانی و تجاری : فروش لوازم آبیاری با برند Rain Bird.

در قسمت اجراء پروژه های آبیاری و کشاورزی بسته به حجم کار از تعدادی مهندس به عنوان مدیر فنی و سرپرست کار وزیر مجموعه اجرایی استفاده می شود.

Leave A Comment